Torsdag-Fredag!! <3

Halloj
Torsdag!!<3
I går så vad jag och mamma på stan :D
Det var jätte mycket rea typ slut rea
jag köpte jens och  en kläning på Svea
Det var 75% rea!!!!!!!! :D
sen köpte jag en blus som jag köpte på tessie
lägger upp bilder när min data funkar
sen var vi på bio och såg BridMaids
I dag har jag
carro och hanna varit vid örseviken
vid bada och sola och hade skoj sen kom Sofia och cissi och vad med
Men typ 3 skulle jag va hemma för vi ska åka till Fjällbaka :D
jag har släkt där och kusin kusiner där :)
Kommer inte kunna blogga då så får hoppas att carro gör det
fast carro kan inte blogga för henes data e dum säger hon
jaja
Kraam

  •  

      Bild :)
  •  


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0