I går kväll och ida me kajsa

I går kväll så kolla jag och cassi på en jätte bra film
typ något movie grejs
det handla om en tjej som var jätte ful tjock och massa annat
och en dag där så ser hon hennes prins.
sen gör hon en opration och blir jätte snygg
och är  med i ett program
hitt adin prins
och då valde han hon hade sätt i sitt Caffé
oc så händer massa saker rekomenderarden
kommer sägga namnet någon annan dag när jag kommer på
sen splea vi spel och så
I dag
har jag varit med Kajsa vi skulle bada men det var brunt vatten så vi hoppa över det :(
Sen cykla vi till maken och hyrde en film men jag han int ese den för sen skulle vi åka och köpa
CYKEL!!!:D
den är jätte fin jag kan lägga upp bild på de men inte nu för nu är det mammas data :(
Nu är jag hemma och chattar med värdens bästa Linnea

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0